2013. november 19.

Sült paprika

A sült paprikára idén nyáron kaptam rá úgy igazán, bár előtte is szerettem, de most teljesen függővé váltam.
A sült paprika elkészítése igen egyszerű, teljesen kezdő gasztrotündérek sem fognak csalódni, és a végeredményt számos módon tovább lehet fejleszteni.

Hozzávalók:

fejenként egy nagy kaliforniai paprika, de a kápia is nagyon finom így elkészítve

Amire még szükség lesz, az egy tepsi, alufólia, egy üvegtál, folpack és a sütő :)
A sütőt előmelegítem 240°C-ra, (akinek van grill a sütőjében az azt használja), kibélelem a tepsit alufóliával, megmosom a paprikákat, tepsibe teszem és mehet a sütőbe. Kb. 15 perc alatt megsül, egyszer közben megforgatom. A sütés/grillezés lényege, hogy teljesen fekete és hólyagos legyen a paprika. Ha ez megtörtént, akkor átteszem a tálba és légmentesen lefedem a folpackkal. 15 percig pihentetem, ez idő alatt a paprikák összeesnek és a héját simán le lehet húzni.





És kész is :)
Lehet mozzarellás szendvicset készíteni belőle, vagy pitába tömködni egy kis fetasajttal, olívabogyóval, de ez a fetás változat, ölthet salátaalakot is, nagyon mutatós és isteni előétel ha vendégeket várunk.
Remélem kipróbáljátok.
Jó étvágyat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése